TenvirkMK
organizacja kancelarii podatkowej
Moduł ofertowania i zamówień pomocny jest przy prowadzenia działań handlowych z klientem. Moduł ten w powiązaniu z innymi modułami systemu TenvirkMK pozwala przeprowadzić cały ciąg czynności polegających na przygotowaniu oferty, wysłaniu jej, negocjacji z klientem, przygotowaniu kolejnych ofert w wyniku uzgodnień z klientem. Oferta w systemie TenvirkMK składa się z formularza specyfikującego produkt, części produktu lub usługi. Formularz ma zbliżoną postać jak faktura VAT – podane są między innymi: opis, ilość, jednostka, cena jednostkowa itp. Do takiej oferty generowany jest szczegółowy załącznik ze specyfikacją oferty. Załącznik ten może być przygotowany w postaci szablonu i zawierać opisy produktów/usług na ofercie. Dzięki takiemu układowi oferta dalej może być przekształcona we wzór zamówienia dla klienta i w fakturę pro-forma. Zamówienie lub faktura pro-forma może być przekształcona na końcu w fakturę sprzedaży.
Oferta przygotowywana jest z szablonu samodzielnie tworzonego przez użytkownika lub z pośród kilkudziesięciu gotowych wzorów. Oferta od razu wypełniana jest danymi klienta lub zlecenia – projektu a także informacjami o zamówionych towarach oraz usługach i ich specyfikacji. W ten sposób można szybciej przygotować dokumentację ofertową dołączaną do samego formularza oferty.
Przy tworzeniu ofert może Cię zainteresować także MODUŁ TENVIRK FILE MANGER . Moduł ten umożliwia przygotowanie oferty w postaci pliku Office, Word lub Excel (standard Open Document).
Można uzyskać ofertę w Word wypełnioną danymi lub cennik w Excelu wypełniony danymi klienta od razu przekalkulowany dla gotowego rozwiązania. Moduł ten pozwala rejestrować historię wszystkich zmian oferty.
W procesie ofertowania i zamówień istotne znaczenie ma MODUŁ ZDARZEŃ – KOMUNIKACJI. Moduł ten umożliwia wysyłanie ofert i przyjmowanie zamówień. Śledzona jest cała historia korespondencji z klientem. Moduł pozwala wysyłać oferty i zamówienia emailem i faksem. MODUŁ PANEL INTERNETOWY
wraz z MODUŁEM OBIEGU DOKUMENTÓW umożliwia przygotowanie wprowadzania zamówień poprzez stronę internetową a następnie przeprowadzenie obiegu dokumentów zmierzającego do realizacji zamówienia.
Produkty zaoferowane, zamówione i sprzedane za pomocą systemu TenvirkMK mogą być dalej serwisowane w MODUŁ SERWISU.
Oferuj swoje usługi i produkty klientom za pomocą profesjonalnie przygotowanych ofert z gotowych szablonów. Oferty mogą mieć postać dokumentu zbliżonego do faktury VAT lub eleganckiego dokumentu PDF. Oferty zawierają specyfikacje, którą możesz stworzyć automatycznie w czasie ewidencji towarów i usług. Wysyłaj oferty emailem, faksem lub listownie. Zaplanuj kolejne działania handlowe tak, aby osiągnąć sukces sprzedaży.
Zorganizuj zamawianie swoich usług lub produktów za pomocą systemu. Zamówienia mogą mieć postać dokumentu zbliżonego do faktury VAT. Możesz skorzystać z przekształcania ofert w zamówienia. Zdefiniuj inne formy spływu i przetwarzania zamówień za pomocą modułu obiegu dokumentów.
Finalizuj transakcji wysyłając do klienta ostateczne faktury pro-forma. Po otrzymaniu przedpłaty lub zaliczki przekształcaj faktury pro-forma na faktury VAT.
Dane zarejestrowane w module ofertowania i zamówień mogą być na bieżąco analizowane. Sprawdzaj skuteczność sprzedaży w powiązaniu z prowadzonymi akcjami marketingowymi.
System TenvirkMK jest oprogramowaniem modułowym. Dostępnych jest kilkadziesiąt gotowych modułów umożliwiających rozwiązywanie różnych problemów z dziedziny zarządzania i organizacji firmy.
organizacja kancelarii podatkowej
komunikacja i obieg dokumentów
serwis
kontakty handlowe z klientem
uniwersalna platforma zarządzania