Ewidencje i rozpoczęcie pracy:
- Asystent Biznesowy dostępny po uruchomieniu programu dający szybki dostęp do najważniejszych funkcji oraz zadań i podający liczbę dokumentów w obiegu,
- rejestracja pracowników - użytkowników mających dostęp do programu,
- rejestracja danych klientów i osób kontaktowych,
- rejestracja innych adresów tymczasowych,
- import z plików XLS (Excel), TXT, XML - danych adresowych (klientów, osób kontaktowych).
Rejestracja zdarzeń i dokumentów:
- obsługa poczty e-mail kont imiennych oraz wspólnych,
- skanowanie listów i dokumentów,
- dodawanie wybranych zdarzeń, na przykład listów poleconych, do dziennika korespondencji,
- rejestracja dowolnych innych zdarzeń zawierających załączniki z dokumentami,
- klasyfikacja zdarzeń według klienta (adresu), osoby kontaktowej, projektu - sprawy, innej dowolnie zdefiniowanej drzewiastej klasyfikacji,
- uniwersalny obieg zdarzeń polegający na możliwości ich załatwiania lub przekazywania,
- nadzorowanie dotrzymywania terminów,
- określanie stopnia poufności zdarzeń,
- możliwość zastępowania innych pracowników (z określeniem uprawnień) dający dostęp do wglądu w korespondencję służbową z klientem.
Tworzenie specjalizowanych obiegów dokumentów:
- definiowanie formularzy użytkownika opisujących zdarzenia w systemie,
- tworzenie na formularzu użytkownika pól: tekstowych, opisowych, liczbowych, kwotowych, z datą, tak/nie, z plikami, etykietami, decyzjami lub dialogami,
- definiowanie za pomocą grup sposobu obiegu zdarzenia poprzez udzielanie dostępu do edycji pola,
- definiowanie etapów obiegu zdarzenia z powiadomieniem email o zmianie etapu,
- tworzenie decyzji rozgałęziających obieg zdarzenia,
- wizualizacja obiegu zdarzenia w postaci wykresu,
- uruchamianie wybranych obiegów z Asystenta Biznesowego,
- uruchamiania wybranych obiegów poprzez formularz na stronie WWW w Panelu Internetowym,
- udostępnianie wybranych obiegów np. ankiet osobom anonimowym w Internecie,
- nadzorowanie czasu przejścia obiegu dokumentów i powiadamianie o niewypełnionych polach,
- śledzenie zdarzeń w obiegu,
- możliwość integracji zdarzeń i dokumentów w obiegu z zewnętrznymi systemami.
Prowadzenie terminarzy:
- prowadzenie terminarzy jednocześnie dla wielu pracowników,
- terminy związane z pracownikiem, klientem (adresem), osobą kontaktową, sprawą, zasobem, lokalizacją,
- mechanizmy akceptacji terminów,
- mechanizm powiadamiania o terminach,
- synchronizacja terminarza z Google Calendar.
Wyszukiwanie informacji, drukowanie raportów i wyliczanie analiz:
- tworzenie historii korespondencji - zdarzeń pod klientem lub projektem - sprawą, prowadzonej przez różne osoby i odpowiednio klasyfikowanej z możliwością wyszukiwania poprzez wiele kryteriów,
- dostęp za pomocą zakładek do danych klienta: o osobach kontaktowych, zdarzeniach - korespondencji, dokumentach w obiegach,
- rejestracja historii działań i zmian danych,
- zestaw gotowych raportów z wydrukami zestawień: klientów, zdarzeń i inne,
- możliwość dostosowywania raportów,
- analizy w postaci wykresów i tabel z liczbami umożliwiające analizę między innymi: ilości zdarzeń, wybranych parametrów w obiegach dokumentów i innych.
Integracja, dokumentacja, pomoc techniczna i inne:
- dostęp do danych serwisu poprzez Web Service - opcja przeznaczona dla programistów i informatyków,
- import z plików: TXT, XLS, XML,
- eksport do plików TXT, CSV, PDF, korespondencja seryjna do Office,
- podręcznik użytkownik i help wbudowane w program kliencki,
- możliwość korzystania z pomocy technicznej i porad konsultantów,
- brak konieczności administracji, archiwizacji lub innych działań informatycznych związanych z używaniem serwisu,
- dostęp do systemu zabezpieczony jest hasłem, a transmisja danych odbywa się szyfrowanym protokołem SSL.