funkcje TenvirkMK
komunikacja
i obiegi dokumentów


Ewidencje i rozpoczęcie pracy:

  • Asystent Biznesowy dostępny po uruchomieniu programu dający szybki dostęp do najważniejszych funkcji oraz zadań i podający liczbę dokumentów w obiegu,
  • rejestracja pracowników - użytkowników mających dostęp do programu,
  • rejestracja danych klientów i osób kontaktowych,
  • rejestracja innych adresów tymczasowych,
  • import z plików XLS (Excel), TXT, XML - danych adresowych (klientów, osób kontaktowych).
Rejestracja zdarzeń i dokumentów:

  • obsługa poczty e-mail kont imiennych oraz wspólnych,
  • skanowanie listów i dokumentów,
  • dodawanie wybranych zdarzeń, na przykład listów poleconych, do dziennika korespondencji,
  • rejestracja dowolnych innych zdarzeń zawierających załączniki z dokumentami,
  • klasyfikacja zdarzeń według klienta (adresu), osoby kontaktowej, projektu - sprawy, innej dowolnie zdefiniowanej drzewiastej klasyfikacji,
  • uniwersalny obieg zdarzeń polegający na możliwości ich załatwiania lub przekazywania,
  • nadzorowanie dotrzymywania terminów,
  • określanie stopnia poufności zdarzeń,
  • możliwość zastępowania innych pracowników (z określeniem uprawnień) dający dostęp do wglądu w korespondencję służbową z klientem.
Tworzenie specjalizowanych obiegów dokumentów:

  • definiowanie formularzy użytkownika opisujących zdarzenia w systemie,
  • tworzenie na formularzu użytkownika pól: tekstowych, opisowych, liczbowych, kwotowych, z datą, tak/nie, z plikami, etykietami, decyzjami lub dialogami,
  • definiowanie za pomocą grup sposobu obiegu zdarzenia poprzez udzielanie dostępu do edycji pola,
  • definiowanie etapów obiegu zdarzenia z powiadomieniem email o zmianie etapu,
  • tworzenie decyzji rozgałęziających obieg zdarzenia,
  • wizualizacja obiegu zdarzenia w postaci wykresu,
  • uruchamianie wybranych obiegów z Asystenta Biznesowego,
  • uruchamiania wybranych obiegów poprzez formularz na stronie WWW w Panelu Internetowym,
  • udostępnianie wybranych obiegów np. ankiet osobom anonimowym w Internecie,
  • nadzorowanie czasu przejścia obiegu dokumentów i powiadamianie o niewypełnionych polach,
  • śledzenie zdarzeń w obiegu,
  • możliwość integracji zdarzeń i dokumentów w obiegu z zewnętrznymi systemami.
Prowadzenie terminarzy:

  • prowadzenie terminarzy jednocześnie dla wielu pracowników,
  • terminy związane z pracownikiem, klientem (adresem), osobą kontaktową, sprawą, zasobem, lokalizacją,
  • mechanizmy akceptacji terminów,
  • mechanizm powiadamiania o terminach,
  • synchronizacja terminarza z Google Calendar.
Wyszukiwanie informacji, drukowanie raportów i wyliczanie analiz:

  • tworzenie historii korespondencji - zdarzeń pod klientem lub projektem - sprawą, prowadzonej przez różne osoby i odpowiednio klasyfikowanej z możliwością wyszukiwania poprzez wiele kryteriów,
  • dostęp za pomocą zakładek do danych klienta: o osobach kontaktowych, zdarzeniach - korespondencji, dokumentach w obiegach,
  • rejestracja historii działań i zmian danych,
  • zestaw gotowych raportów z wydrukami zestawień: klientów, zdarzeń i inne,
  • możliwość dostosowywania raportów,
  • analizy w postaci wykresów i tabel z liczbami umożliwiające analizę między innymi: ilości zdarzeń, wybranych parametrów w obiegach dokumentów i innych.
Integracja, dokumentacja, pomoc techniczna i inne:

  • dostęp do danych serwisu poprzez Web Service - opcja przeznaczona dla programistów i informatyków,
  • import z plików: TXT, XLS, XML,
  • eksport do plików TXT, CSV, PDF, korespondencja seryjna do Office,
  • podręcznik użytkownik i help wbudowane w program kliencki,
  • możliwość korzystania z pomocy technicznej i porad konsultantów,
  • brak konieczności administracji, archiwizacji lub innych działań informatycznych związanych z używaniem serwisu,
  • dostęp do systemu zabezpieczony jest hasłem, a transmisja danych odbywa się szyfrowanym protokołem SSL.